Google

در این وب سایت


























تغذیه و سلامت
رژیم غذایی سالم و تاثیر آن بر سلامت و بهبود بیماری ها - نوع تغذیه و سبک زندگی است که سلامتی پایدار را به ارمغان می آورد




طرز تهیه نان وگان بدون آرد و گلوتن و سرشار از پروتئین و املاح 

  طرز تهیه نان وگان بدون آرد و گلوتن و سرشار از پروتئین و املاحمواد مورد نیاز :
جو دوسر پرک ، یک و نیم پیمانه  ( جو دوسر برخلاف گندم و جو ، فاقد گلوتن است مگر آن که بطور مصنوعی ، گلوتن به آن اضافه کرده باشند )
تخم آفتابگردان به تنهایی یا  همراه با تخم های دیگر مانندتخم کدو ، نصف پیمانه
مغز گردو یا فندق یا مغزهای دیگر ، نصف پیمانه
تخم کتان آسیاب شده ، نصف پیمانه
تخم شربتی : یک چهارم پیمانه
پوست اسفرزه : نصف پیمانه
شربت شهد گل : یک قاشق چای خوری
نمک : یک قاشق چای خوری
روغن نارگیل ذوب شده : دو قاشق غذاخوری
آب : یک و نیم پیمانه
به جای تخم ها و مغزهای فوق می توانید به تناسب  از تکه  های انجیر ، خرما ، کشمش ، زیتون ، هویج رنده شده و غیره استفاده کنید و نان های متنوع درست کنید .

 طرز تهیه نان وگان بدون آرد و گلوتن و سرشار از پروتئین و املاح طرز تهیه نان :

مواد خشک را با هم مخلوط کرده و سپس شربت شهد گل و روغن نارگیل ذوب شده و آب را اضاقه و خوب مخلوط می کنیم . سپس این مخلوط را داخل ظرف تو گود یا قالب که با مقدار کمی روغن نارگیل چرب کرده ایم  ریخته و خوب می فشاریم و برای یک ساعت و یا بیشتر ( مثلا شب تا صبح )  در جایی خنک می گذاریم تا مواد خوب به هم چسبیده و دست هم دهند .
سپس این مخلوط نان  را می توان هم به صورت خام و یا بعد از یک ساعت  حرارت دادن  در فر،  برش داده واستفاده کرد .

   آشپزی گیاهی

مطالب دیگری از سایت





موضوع : آشپزی گیاهی، 
نشانک ها:
پیوندها :









استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه مجاز می باشد
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic